Definícia pojmov
Objednávateľ
Registrovaný ( aj neregistrovaný ) zákazník na internetovej stránke www.sweethearts.sk, ktorý má možnosť objednať kyticu.
Príjemca
Osoba, ktorej je daný produkt určený. Údaje príjemcu sa uvádzajú do kolóniek: ÚDAJE K DORUČENIU (pri voľbe doručenie na adresu)
Popis jednotlivých koloniek pri doručení na adresu
Meno komu doručíme: Meno obdarovanej osoby, ktorej je produkt určený
Tel č. komu doručíme: Telefónne číslo na obdarovanú osobu je potrebné pre overenie si obdarovanej osoby či sa nachádza na mieste doručenia v zadanom čase.
Dátum doručenia: Presný dátum, v ktorom dni prebehne doručenie. Pokiaľ by došlo k zmene dátumu doručenia, prevádzkovateľ oznámi zmenu dátumu doručenia objednávateľovi.
Čas doručenia: Doručuje sa vždy na presný čas, ktorý si povie objednávateľ. Pokiaľ by došlo k zmene času doručenia, prevádzkovateľ oznámi zmenu času doručenia objednávateľovi. Počas Valentínskeho víkendu je odhadovaná odchýlka doručenia cca 1:30h.
Adresa doručenia: Miesto určené odberateľom, na ktorom by sa mal príjemca zdržiavať v čase doručenia kytice. Toto je možné nahradiť kontaktným telefónnym číslom na ktorom sa ako "darčekový kuriér " s obdarovaným dohodneme na odovzdávaní darčeka /kytice/. Kontaktovanie adresáta je samozrejme diskrétne a obsah zásielky a ani údaje odosielateľa sa adresátovi neoznamujú.
Objednávka: Odberateľ si vyberie konkrétnu kyticu, vyplní objednávku. Po úspešnom odoslaní objednávky bude zaslaný odberateľovi email, v ktorom prevádzkovateľ objednávku potvrdí. Odberateľ môže taktiež objednávku vykonať telefonicky na whatsapp Čísle 951784301 / emailom: svictory.kor@gmail.com Zásielka bude doručená až po úhrade.
Meno objednávateľa, Email, Telefónne číslo: Objednávateľ vyplní svoje kontaktné údaje - je to potrebné kvôli internej dokumentácií. Na základe GDPR nerozširujeme ani nezneužijeme meno a kontaktné údaje bez výslovného súhlasu objednávateľa neposkytneme 3.strane. Kytice vždy doručíme anonymne, pokiaľ sa objednávateľ nepodpíše Venovanie.
Popis jednotlivých koloniek pri osobnom odbere
Meno osoby, ktorá preberie objednávku: Meno osoby, ktorá preberie objednávku, nemusí byť totožná s menom objednávateľa
Tel č. osoby, ktorá preberie objednávku: Telefónny kontakt na osobu, ktorá preberie objednávku. Nemusí byť totožné s telefónnym číslom objednávateľa.
Dátum doručenia: Presný dátum, v ktorom dni bude osobný odber. Pokiaľ by došlo k zmene dátumu osobného odberu, objednávateľ oznámi zmenu dátumu osobného odberu prevádzkovateľovi.
Čas doručenia: Pri osobnom odbere sa udáva približný čas odberu, ktorý si povie objednávateľ. Pokiaľ by došlo k zmene času osobného odberu, objednávateľ oznámi zmenu času osobného odberu prevádzkovateľovi.
Vyhradzujeme si právo, aby zmeny údajov k doručeniu alebo venovania boli telefonicky alebo emailom zmenené minimálne 2 hodiny pred doručením. Bohužiaľ, inak nevieme garantovať splnenie danej požiadavky.
Dodacie podmienky
- Objednávky sú doručované od pondelka do piatku od 07:00 do 21:00 hod. V sobotu a nedeľu od 08:00 – 18:00, ale v prípade potreby sa dá dohodnúť na iný termín doručenia a radi Vám vyhovieme.
- Všetky kytice sa snažíme vytvoriť presne podľa uvedených fotografií, ale môžu sa trochu líšiť od obrázku. Vždy je zachovaná farebná kombinácia a počtové zloženie kytice, pokiaľ to ročné obdobie dovoľuje.
- Objednávateľ prehlasuje, že svojou objednávkou neobťažuje 3.stranu (príjemcu), pokiaľ bolo zo strany príjemcu nahlásené, že si neželá doručovanie, môže prevádzkovateľ takúto objednávku odmietnuť.
- Pokiaľ je to možné - ak máme všetky potrebné kontaktné údaje od objednávateľa, doručuje sa príjemcovi priamo do rúk, pokiaľ to nie je možné, doručuje sa po prvé zamknuté dvere.
- Pokiaľ príjemca odmietne zásielku bez udania dôvodu prebrať, je možné finančné prostriedky uhradené za kyticu preniesť do formy kreditu na ďalší nákup.
V tomto prípade je potrebné, aby bol objednávateľ zaregistrovaný na e-shope.
Pokiaľ objednávateľ nie je registrovaný, nie je možné kredit pripísať (prepadá), kytica sa považuje za doručenú.
Z dôvodu komplikovanej dopravnej situácie, môže nastať odchýlka pri doručení až 10-30 minút. Viac ako 90% doručení je vždy včas.
V špecifické dátumy ako je Valentín, MDŽ, Deň Matiek môže nastať z kapacitných dôvodov odchýlka v doručení do cca 2 hodín.
Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že
- doručí objednanú kyticu podľa objednávky Objednávateľa na dohodnuté miesto doručenia v dohodnutom čase.
- ak nie je možné kyticu doručiť (príjemca kytice sa nezdržuje na mieste doručenia), Prevádzkovateľ sa skontaktuje s Objednávateľom a dohodnú iné miesto doručenia.
- pri bezdôvodnom odmietnutí zásielky Prijímateľom, nakoľko sa jedná o živé kvety, sa považuje objednávka za doručenú.
- ak má kuriér kontakt na Objednávateľa, pri doručení v Bratislave ho kontaktuje okamžite.
Objednávateľ sa zaväzuje, že
- v objednávke uvedie adresu doručenia kytice, príjemcu kytice, potrebný kontakt na príjemcu, čas doručenia kytice.
- v prípade nedoručiteľnej kytice dohodne ďalší postup doručenia.
- dá súhlas, aby bola kytica daná do rúk inej osoby ako Príjemcu, ak nie je prítomný Príjemca kytice osobne.
Záruka a reklamácia
V prípade, že bude doručená poškodená kytica, alebo nie čerstvá, je potrebné kontaktovať nás okamžite telefonicky alebo e-mailom.
Reklamovaný tovar je potrebné vrátiť kuriérovi - pri reklamácií tovar za tovar.
Reklamácie na kytice alebo iný tovar zo živých kvetov sa uznávajú do 48 hodín od doručenia / odovzdania.
whatsapp kontakt: 0951 784 301 (po nahlásení treba poslať aj elektronickou formou na adresu svictory.kor@gmail.com)
Storno objednávky
Napriek tomu, že v zmysle zákona 102/2014 Z.z. nie je možné odstúpiť od zmluvy na diaľku pri rezaných kvetoch, umožňujeme stornovanie takejto objednávky najneskôr 48 hodín pred požadovaným doručením tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty (svictory.kor@gmail.com) alebo whatsapp čísle 0951784301. Takúto storno objednávku považujeme za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.
Prevádzkovateľ má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar objednávateľovi v požadovanej lehote alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s objednávateľom nedohodne na náhradnom plnení. Prevádzkovateľ má tiež právo stornovať objednávku v prípade ak údaje uvedené v objednávke nezodpovedajú skutočnosti.
O stornovaní objednávky bude objednávateľ informovaný telefonicky alebo e-mailom.
V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri stornovaní objednávky finančné prostriedky vrátené objednávateľovi v lehote 14 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s prevádzkovateľom nedohodne inak.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
Odstúpenie od zmluvy musí objednávateľ urobiť písomnou formou spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy, alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí obsahovať informácie požadované vo formulári odstúpenia od kúpnej zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných a reklamačných podmienok, najmä identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu kupujúceho. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
- poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť
V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú potraviny, nápoje a ostatné výrobky z obsahu darčekových košov klasifikované ako tovar, ktorý po otvorení nemožno vrátiť a preto môže byť tento druh tovaru vrátený len v pôvodnom neporušenom obale, nepoškodený a nepoužitý.
V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú rezané kvety a produkty z rezaných kvetov klasifikované ako tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nie je možné vrátiť.
V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktotým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania spotrebiteľom, má spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia §12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia https://www.soi.sk/sk/ Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi alebo iná príslušná oprávnená právnicka osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/). Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http//ec.europa.eu/consumers/odr/.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi alebo iná príslušná oprávnená právnicka osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/). Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http//ec.europa.eu/consumers/odr/.
Záverečné ustanovenia
Náležitosti, ktoré nie sú obsiahnuté v týchto obchodných podmienkach, sa budú riadiť podľa Občianského zákonníka.
Ochrana osobných údajov
Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa,..
Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.
Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostnej smernici.
Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope na marketingové účely súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.
Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na marketingové účely.
Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania spotrebiteľom, má spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia §12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia https://www.soi.sk/sk/.
Alternatine-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi alebo iná príslušná oprávnená právnicka osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/). Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http//ec.europa.eu/consumers/odr/.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi alebo iná príslušná oprávnená právnicka osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/). Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http//ec.europa.eu/consumers/odr/.
Nákup online na sweethearts.sk
- Vyberte si produkt z kategórie, ktorá Vás zaujala.
- Pri väčšine produktov si môžete meniť počet, farbu a tvar. V tomto prípade treba kliknúť na názov produktu a následne môžete meniť povolené parametre.
- Po výbere a následných zmenách, si tovar pridáte do virtuálneho košíka tlačidlom "Kúpiť".
- V ďalšom kroku produkt objednáte. Vyberiete si z možností "Odber na predajni" alebo "Doručenie na adresu" Údaje k doručeniu: Meno komu doručíme, Tel.č komu doručíme, Adresa doručenia, Dátum doručenia, Čas doručenia, Venovanie pre obdarovanú osobu.
- Kontaktné údaje objednávateľa - to ste Vy, objednávateľ. Meno, E-mail, telefónne číslo.
- V závislosti od spôsobu platby dokončíte a odošlete objednávku. Obdržíte emailovú správu o potvrdení objednávky a s prípadným postupom úhrady. Číslo objednávky je Variabilný symbol.
Fotografie a texty sa používajú na demonštráciu schopností šablóny stránky, nepoužívajte ich na komerčné účely.
Parmesan s.r.o.
Ičo 52 029 603
2023